Relaxace na Seychelles|Seychelles|Disneyland|správa PC
TelefonCZ 2222 4 5555
SkypeSKYPE: letenky.airticket 
ICOICQ:
15-178-387


 

Aktuality

Změna sídla


(08.07.2012)

Vážení klienti a dodavatele,

oznamujeme Vám změnu sídla spolecnosti. Od 18.6.2012 je sídlo společnosti na adrese Hybernska 1613/38, 111 21 Praha 1



Nový telefon 2222.4.5555 prodeje letenek


(14.09.2007)

Nový telefon 2222.4.5555 - prodej letenek

Telefony 724 166 000, 721 335 000, 724 00 66 00


(06.09.2007)

Aktuální telefonní spojení 724 166 000, 721 335 000, 724 00 66 00

POZOR !!!! POZOR!!!! výpadek telefonních čísel


(06.09.2007)

Oznámení o výpadku telefonních čísel.

6.9.2007 v 10:30 došlo k výpadku telefonních a faxovích čísel. Prosíme zákazníky, aby použivali mobilní telefonní čísla na naší společnost a to: 724 166 000, 721 335 000, 724 00 66 00

Děkujeme za pochopení



Komise navrhuje „letištní balíček“ na ochranu zájmů cestujících


(05.02.2007)

Evropská komise přijala tzv. „letištní balíček“ složený ze tří významných iniciativ: návrhu na směrnici o letištních poplatcích, sdělení o kapacitě, efektivitě a bezpečnosti letišť v Evropě a zprávy o provedení směrnice o odbavovacích službách.

 

 Zavedením tohoto balíčku by se tak měla lépe ochránit práva cestujících v letecké dopravě a zamezit častým problémům, které se v tomto odvětví vyskytují. Zrušené nebo opožděné lety, duplicitní rezervace, opožděná, ztracená či poškozená zavazadla – tím vším se vyznačuje současná letecká přeprava. EU ale chce tyto problémy řešit a navrhuje řadu opatření, která mají cestující před těmito nepříjemnostmi ochránit. Počet leteckých společností se za posledních deset let zvýšil o 60 procent. Počet cestujících se v roce 2005 oproti roku předchozímu zvýšil o 8,5 %. Takový rozmach je ale také spojený se zvýšeným zpožďováním letů a potenciálním nebezpečím přetížení na letových trasách. Nový letištní balíček opatření má zajistit lepší využívání kapacity letišť, zkrátit zpoždění letů, zvýšit bezpečnost dopravy a zlepšit přístupnost letišť. Komisař pro dopravu Jacques Barrot si od tohoto opatření slibuje sjednocení souboru pravidel, která budou platná po celé Evropské unii. Podrobnější informace se dozvíte na stránkách Evropské Komise.

 



I v letecké dopravě se bude obchodovat s emisemi


(13.01.2007)

Evropská komise navrhla právní předpisy, které začlení emise skleníkových plynů z civilního letectví do systému EU pro obchodování s emisemi (EU ETS) a zdůraznila tak své pevné rozhodnutí bojovat proti změně klimatu.

Emise EU z mezinárodní letecké dopravy rostou rychleji než v ostatních odvětvích. Tento růst by mohl ohrozit pokrok EU při snižování celkových emisí skleníkových plynů. Zahrnutí civilního letectví do systému EU pro obchodování s emisemi je pro toto odvětví z hlediska nákladů efektivní způsob kontroly emisí a zároveň se tím provádí přístup schválený Mezinárodní organizací pro civilní letectví (ICAO).

Navrhovaná směrnice se od roku 2011 bude vztahovat na emise způsobené lety v rámci EU a od roku 2012 na všechny lety na letiště v EU i z nich. Vztahovat se bude jak na evropské tak na zahraniční letecké dopravce. Pokud letecké společnosti své emise sníží, budou moci stejně jako průmyslové podniky, na které se již EU ETS vztahuje, nadbytečné povolenky prodávat, pokud se jim však emise zvýší, budou muset povolenky naopak dokoupit. Očekává se, že v důsledku tohoto režimu se ceny letenek zvýší pouze málo a půjde o výrazně nižší nárůst cen než při změnách cen ropy v posledních letech.



Žaloba proti letecké společnosti SkyEurope Airlines


(03.11.2006)

Právníci programu GARDE Ekologického právního servisu společně se Sdružením obrany spotřebitelů dnes zažalovali u Městského soudu v Praze českou složku slovenské společnosti SkyEurope Airlines. Dle názoru žalobců se SkyEurope dopouští k újmě spotřebitelů nekalé soutěže, a to formou klamavé reklamy.

 Právníci GARDE-EPS a SOS považují za porušení zákona praxi, která spočívá v rozdělení cestovného do několika položek (cena letu, letištní poplatky, poplatek za použití platební karty) a následnou reklamu opřenou pouze o jednu z těchto položek. Inzerované ceny letenek a skutečné ceny, za které je možné lety realizovat, se hrubě liší. Příkladem může být marketingová akce, ve které SkyEurope uvádí: „Se SkyEurope nyní můžete letět za mínus 10 Kč.“ Při zakoupení této letenky však cestující musí zaplatit uvedené další poplatky ve výši několika set  korun.

Tyto povinné poplatky, jejichž výši se cestující dozví až při rezervaci letu, představují provozní náklady žalovaného, které mu vznikají v souvislosti s poskytnutím služby, a nikoliv náklady cestujících na dodatečné služby. Dle názoru právníků GARDE-EPS a SOS tak neexistuje oprávněný důvod pro jejich vyčleňování z inzerovaných cen letu.

Uvedená praxe se k nelibosti spotřebitelů stala v České republice standardem. Obdobným způsobem jednají všechny velké letecké společnosti a v návaznosti na ně cestovní kanceláře. Právník GARDE-EPS Filip Gregor nastalý stav komentuje: „Ačkoliv se reklama leteckých společností soustředí na sdělení cen, spotřebitelé nejsou schopni ceny na jejím základě porovnat, protože se nejedná o ceny reálné. Spotřebitelé tak mohou být oklamáni ohledně výhodnosti nabídky jedné letecké společnosti vůči jiným, ale i obecně o výhodnosti letecké přepravy vůči jiným druhům přepravy (železniční, autobusové), kde se námi napadaná praxe nevyskytuje.“

Cílem SOS a EPS je docílit precedenčního soudního rozhodnutí. „Společnost SkyEurope jsme pro žalobu zvolili jednak proto, že její marketingová strategie je na popisované praxi plně postavena a dále proto, že ze všech leteckých dopravců operujících na našem území působí její reklama jednoznačně nejagresivněji,“ uvádí Ivana Picková, tisková mluvčí SOS. „Alarmující je i snaha společnosti SkyEurope vyčlenit k samostatné platbě poplatek za použití platební karty. Tato protiprávní praxe přímo naráží na oprávnění spotřebitelů používat platební karty u obchodníků zdarma, tak jak to upravují jejich smlouvy o běžném účtu uzavřené s jednotlivými bankovními ústavy. Účtování tohoto konkrétního poplatku se začíná objevovat i v praxi jiných obchodníků a představuje samostatný právní problém. Podstata tohoto poplatku je sporná i z hlediska rozporu s dobrými mravy a to bez ohledu na  to, zda je v inzerované ceně zahrnut či nikoliv,“ dodává mluvčí SOS Ivana Picková. Právníci GARDE-EPS a SOS nevylučují právní kroky i proti ostatním leteckým a jiným přepravním společnostem a cestovním kancelářím. V současné době o nepřípustnosti inzerování cen v cestovním ruchu bez souvisejících povinných příplatků jednají se zástupci Asociace cestovních kanceláří ČR.



NOVÁ BEZPEČNOSTNÍ PRAVIDLA EU NA LETIŠTÍCH


(03.11.2006)

STRUČNÝ PRŮVODCE

Tato nová pravidla platí až do odvolání od pondělí 6 listopadu 2006 na všech letištích v EU a v Norsku, na Islandu a ve Švýcarsku.

CO JE NOVÉHO?

Při balení zavazadla

Do příručního zavazadla si smíte vzít pouze malá množství tekutin. Tyto tekutiny musí být v samostatných nádobách, každá o maximálním obsahu 100 ml. Tyto nádoby musí být umístěny do průhledného, uzavíratelného plastového sáčku o rozměrech přibližně 20 x 20 cm.

Na letišti

Abyste pomohli při odhalování tekutin, musíte:

  • předložit kontrolorům při bezpečnostních kontrolách veškeré tekutiny k prohlídce.
  • vyjmout přenosné počítače (laptopy, notebooky) a další větší elektrické přístroje ze svého příručního zavazadla. Během provádění osobní kontroly budou zkontrolovány zvláště.  

Mezi tekutiny patří:

  • obsah tlakových nádobek, včetně holicí pěny a dalších pěn
  • voda a ostatní nápoje, polévky, sirupy a deodoranty
  • krémy, pleťové vody a oleje
  • pasty, včetně zubní pasty
  • parfémy • směsi kapalin a pevných látek
  • spreje
  • řasenky
  • gely, včetně gelů na vlasy a sprchových gelů
  • jakékoliv další látky s podobnou konzistencí  

CO SE NEZMĚNILO?

Stále můžete:  

  • tekutiny můžete stále balit do zavazadel k odbavení – nová pravidla se týkají pouze příručních zavazadel;
  • přenášet v příručním zavazadle léky a potraviny, včetně dětské stravy pro použití během cesty. V případě potřeby můžete být vyzváni k jejich prověření;
  • nakupovat tekutiny, například nápoje a parfémy buď v letištním obchodě v rámci EU, pokud je umístěn za místem, kde předkládáte svůj palubní lístek nebo na palubě letadla provozovaného evropskými aerolinkami. Pokud je zakoupíte ve speciálně uzavřeném sáčku, neotevírejte jej dokud neprojdete kontrolou - obsah by při kontrole mohl být zabaven. (Pokud přestupujete na letišti v rámci EU, neotevírejte sáček před kontrolou na přestupném letišti nebo před poslední kontrolou, pokud přestupujete více než jednou).

 Všechny tyto zmíněné tekutiny jsou nad rámec množství tekutin v uzavíratelném plastovém sáčku uvedeném výše.



Poleťte jako první s A380 Singapore Airlines


(24.08.2006)

Poleťte jako první s A380 Singapore Airlines

Zapište se do historie letectví!

Dvě letenky na celosvětově prvním komerčním letu novým Airbusem A380 Singapore Airlines a ubytování v luxusním hotelu ve dvou destinacích čekají na výherce kvízu Singapore Airlines ‘Leťte jako první s A380

Singapore Airlines nabízí tento exkluzivní cestovní zážitek u příležitosti historicky prvního letu ze Singapuru do Sydney. Nové letadlo A380 Singapore Airlines bude navrženo pouze pro 480 sedadel v konfiguraci pro tři přepravní třídy, ačkoliv letadlo bylo původně navrženo pro přepravu 555 cestujících v té samé verzi. Na palubě si můžete užít většího luxusu a komfortu, které zvětšený prostor v letadle nabízí. Kromě palubního servisu, o kterém hovoří I ostatní aerolinie, se můžete těšit na legendární pohostinství a pobyt v singapurském hotelu Raffles The Plaza a Swissôtelu v Sydney.

Na památku tohoto vyjímečného žážitku Singapore Airlines věnuje pamětní modely letadel A380 Singapore Airlines velikostí 1:100 a též řadu menších modelů.

Přihlášku do kvízu “Leťte jako první s A380” naleznete na singaporeair.com/a380. Zaregistrujte se a odpovězte na jednoduché otázky mezi 1.8. - 2.10. 2006.

Své šance na výhru můžete zvýšit doporučením Vašim známým a přátelům, aby se též zaregistrovali a hráli s námi.



Účtování příplatků k letenkám je v rozporu se zákonem


(22.08.2006)

Tisková zpráva SOS a GARDE-EPS ze dne 21. srpna 2006
Praxe leteckých společností, která spočívá v rozdělování skutečné ceny letu mezi vlastní cenu letenky a dodatečné „servisní“ poplatky představuje dle názoru právníků programu GARDE Ekologického právního servisu (EPS) a Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) porušení zákona o ochraně spotřebitele i obchodního zákoníku. Právníci GARDE-EPS se společně s SOS obrátili na společnost České aerolinie, jakožto člena aliance leteckých společností Skyteam, s výzvou ke zdržení se protiprávního jednání....
pokračování zde


Letět v dobré společnosti 2.


(30.07.2006)

Do hloubky

Ani letiště neušla hodnocení respondentů ankety. Posuzována byla různá hlediska, např. nabídka služeb, dostupnost a ceny parkování či zdvořilost personálu. V souhrnném hodnocení spokojenosti vynikají především letiště v Kuala Lumpur a Singapuru. Na seznamu parametrů považovaných za nejdůležitější, najdeme čistotu WC, obrazovky s informacemi o odletech a příletech, pocit bezpečnosti a výkonnost zaměstnanců...pokračování zde.

 



Zakázaní dopravci v EU


(27.07.2006)

NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č. 910/2006

ze dne 20. června 2006,

 

kterým se mění nařízení (ES) č. 474/2006 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství, uvedeného v kapitole II nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 2111/2005 ..... pokračování zde



Letět v dobré společnosti 1.


(27.07.2006)

Létat často a levně může stále více lidí. I když se létání stává normálním způsobem dopravy, je nutné mít stále na paměti práva cestujících, která letecké společnosti často přehlížejí. Vyplývá to z vyjádření více než 8600 dotázaných ankety italského spotřebitelského časopisu Altroconsumo.

 

Evropský průzkum

Jak se dívají spotřebitelé na hlavní letecké společnosti a letiště? Se svým názorem se..... pokračování článku zde



Porucha telefonních linek II.


(04.07.2006)

Právě jsme byli informováni společnosti České Radiokomunikace a.s., že závada je vyřešena a je možno používat i obyčejné telefonní linky.

Tel:. 2222.4.5555 a Fax: 2444.6.1001

letame.cz



Porucha telefonních linek


(04.07.2006)

* * * POZOR * * *

Včera došlo k  poruše na telefonní ústředně společnosti České Radiokomunikace a.s. Bohužel se tato porucha týká i našich telefonních čísel. Je zapotřebí nás do odstranění této poruchy kontaktovat na mobilních číslech 724.166.000 , 724.00.66.00, nebo 721.335.000.

Byli jsme ubezpečeni poskytovatelem služeb České Radiokomunikace a.s., že na odstranění poruchy pracují.

O dalším vývoji vás budeme informovat.

Děkujeme za pochopení

letame.cz



Nejlevnější poplatek za vystavení letenky na trhu. Jen za 290.-


(15.06.2006)

Pro všechny letenky rezervované  prostřednictvím OnLine rezervačního systému je stanoven do 1.10.2006 poplatek za vystavení pouze 290.- Kč.

Tento poplatek je v součastnosti nejlevnější na Českém trhu.



První máj je lásky čas, ale i čas pro vaší slevu


(19.04.2006)

Pro všechny zamilované jsme připravili na svátek prvního máje výhodné letenky.

1/ Pokud si nyní objednáte prostřednictvím internetového OnLine rezervačního systému PEARL Amadeus letenky na období od 27.4.06 - 2.5.06 poskytneme vám 100% slevu na manipulační poplatek.

2/ Pokud si v termínu od 27.4.06 - 2.5.06 prostřednictvím internetového OnLine rezervačního systému PEARL Amadeus zarezervujete a zaplatíte letenku na jakýkoliv termín, poskytneme i vám 100% slevu na manipulační poplatek.

Platební podmínky je možné si sjednat na emailu HelpLine nebo ICQ 15-178-387 | helpline
Nezapomeňte si letenky zaregistrovat v našem věrnostním programu.



Velikonoční sleva


(14.04.2006)

Letenky zakoupené a placené o velikonočních svátcích prostřednictvím internetu OnLine a na HelpLine nebo ICQ domluvené, poskytujeme 100% slevu na manipulační poplatek. Tato sleva platí od 15.4.06 - 18.4.06

Platební podmínky je možné si sjednat na emailu HelpLine nebo ICQ 15-178-387 | helpline
Nezapomeňte si letenky zaregistrovat v našem věrnostním programu.



Věrnostní program


(01.03.2006)

Využijte našeho věrnostního programu, který stálým zákazníkům nabízí zajímavé slevy.



© 2003-2017 Letenky na letame.cz - všechna práva vyhrazena
Doporučujeme: Seychelles, Disneyland